En pigg söndag...i varje fall om man jämför med igår ;)


Bild från idag,  ser ut som gurra tröttnat på att läsa o somnat :)


Mätt och belåten tänkte jag knacka ned några rader..
Idag har det varit mer fart på oss :) Vi har veckohandlat, tvättat, lagat mat och kört hem spån till hästen..
Hittade även en ordförande till vår bioförening...skönt, det låg som en mara över mig, finns inte så många som vill ta ordförandeansvar. Nya ordföranden o jag spånade lite om vilka filmer och eventuella teman vi kunde ha...Det är mest "gubbar" i styrelsen så hon och jag får försöka väga upp med lite mer "kvinnofilmer". Ser fram mot filmhösten och vintern! :)

Halvbra väder, regnar en stund och sedan lyser solen i en halvtimme.. Att det är höst nu har katten bevisat, på våren o sommaren kommer han bara in för att äta och få sin "gos"kvot tillfredställd...sen ser vi inte röken av honom..på nätterna jagar han och på dagarna sover han på hö-skullen...Nu är han inne drygt 20 av dygnets timmar, mestadels skönt sovande i vår säng :)

Min katt och hund älskar ostbågar, när jag tar påsen från skafferiet så har jag dem båda vid min sida inom en minut...har försökt överlista dem, öppnat påsen när de var ute så de inte hör prasslet, men icke, de har väderkorn båda två som heter duga, de sitter direkt vid min sida även då. Köper alltid största storleken på påsen, vi är alltid tre, ibland fyra som delar :)

Nu har jag bara dammsugning och att klippa mannens hår kvar denna dag...sedan är det viktigaste gjort :)
Ingen bio ikväll, så det får bli Tv en stund..

Tänkte sätta in några goa bilder på vår katt Gustav... :)


Gustav diskar ;) Han vet att han inte får göra så här, men han är katt, lyder således inte!


Här tyckte Gurra att jag skulle bry mig mer om honom än datorn :)


Trött katt som väntar på att matte ska lägga sig, han sover hos mig på nätterna :)


Barnvakten gurra :) sover gott i sällskap med Mille....


Här gosar gurra med hunden, gurra har varit ute hela natten och är jättegosig :)
Bilden tagen med mobil, därav den dåliga kvaliteten..
Trackback
RSS 2.0