Magsjuka... = (





Igår fyllde min man år, hade beställt en smörgåstårta till firandet av honom... Coop gör suveräna tårtor, vi åt och njöt..På kvällen började jag få ordentligt ont i magen...fick ligga i en särskild ställning i natt så det inte skulle göra så ont, vaknade även flera ggr i natt av att det gjorde ont...Sedan kom följderna av magsjuka! :(
Tror inte det var smörgåstårtan som det var fel på för min man känner inget, magsjuka kan ju komma av förkylning..

Idag skulle dotter med familj komma hem till oss och stanna till söndag...hade sett så fram mot det, hur det blir nu vet jag inte..
Väntar på att läkare ska ringa upp, min förkylning jojar fram och tillbaka och har gjort det i 4 veckor nu...Hoppas det finns någon hästkur att ta så jag får bli frisk igen...Så tröttsamt just nu!


Milton, mitt goa barnbarn...bilden tagen av Evelyn


Trackback
RSS 2.0