Nu har de åkt...

Efter konsultation i fredags med vårdcentralen så trodde de att jag blivit "matförgiftad" mina symtom tydde mest på det...
Dotter med familj valde då att åka hem till oss, de dök upp vid fyratiden i fredags..Milton hade utvecklats massor på de två veckor som gått sedan vi såg honom sist...


Visst kände Milton igen mormor o morfar :)

På lördagen tog jag och dottern en tur till Västerås, blev en hel del kläder till Milton, men jag och dottern hittade en  del att sätta på oss oxå ;)
Milton är en sagolikt förnöjsam och go liten kille, vi åkte vid 10:30 hemifrån och kom hem 16:30..inte en enda gång blev Milton ledsen eller uttråkad på vår shoppingresa...när vi fikade försökte han även att ta för sig av mormors goda toast pin..???? kommer inte ihåg vad den hette, men det var kalkonkött, getost och vitlök i brödet...Jättegott, rekomenderas :)


Jag vill oxå ha, Milton försökte förse sig själv :)

Evelyn tog en ridtur i skogen efter maten, jag blev lika orolig som förr när det mörknade och hon aldrig kom hem...jag sprang som en orolig höna ut och tittade i stallet och när jag var inne kikade jag i fönstren ideligen..nåväl hon kom hem efter en härlig ridtur :) Lättad pustade jag ut.



Här gosar Evelyn med vår katt Gurra...vi kallar honom för puman pga storleken

Smolken i glädjebägaren var att min son och andra barnbarn skulle oxå komma hem och sova över, men de blev så förkylda så de fick stanna hemma...Älskar att få ha hela familjen samlad..
Strax före tre idag åkte ungdomarna mot Dalarna, de ska ta hand om dotterns svärföräldras stuga och katt när de åker till Cypern...
Här har nyss haglat, är bara 2,4 grader ute...halka som vanligt i morgon...kör försiktigt!
Trackback
RSS 2.0