En underbar helg!

I fredags klockan 22 kom min dotter, svärson och barnbarn...
Blir alltid lika glad när de kommer...Mille växer så det knakar och utvecklas så fort....
Med fint väder så kunde min dotter ta en ridtur, vi hann oxå ut o plocka svamp :)
Försökte locka hem sonen på hans favoritmiddag igår...han fyllde år :) men han var svårflörtad och hade andra planer för dagen...synd! Alltid lika roligt med "alla" barnen hemma <3

Planerna för idag är att hälsa på dotterns bästa kompis och se gården hon köpt!
Sedan ska svärsonen klippas, är hans privatfrisör : )...
I morgon när jag är på jobbet åker de sina 22 mil hem igen...snyft..
så tomt och tyst det blir jämt när de åker :(

Pratade med dottern om när hon var liten och vi var ute och plockade bär,
Då hade vi oftast både hund, katt och häst med oss...hästen Lisa fick gå helt fritt med oss i skogen..
Dottern red henne till bärställena, sedan släppte vi henne lös...det såg nog för knasigt ut med oss plockandes bär med alla djur trampandes omkring oss : ) Men vad mysigt det var, jag jobbade bara 50 % när dottern var liten så vi hade mycket tid på eftermiddagarna att göra kul saker med djuren....Båda mina barn var och är stora djurvänner....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0