Igångsättning :)

Idag har jag försökt att komma igång lite så att jag kan jobba i morgon..
Har bäddat rent i sängarna och även gjort mat..till min mans glädje och förvåning..

Har ju en laptop så jag kan ha min dator var jag vill..så även på nattduksbordet ;).. bra när man är sjuk..försökte klura ut hur man lägger upp filmklipp eller musik här..där gick jag bet som ni ser :(
Men min dotter ska få lära mig...Hon o hennes familj kommer på besök till helgen, ska bli så roligt att se hur mycket lilla Mille utvecklats på lite drygt tre veckor, nu går ju allt så fort :) Sonen fyller  år på lördag :)

Har en inte alltför rolig uppgift i morgon...har letat papper febrilt nyss och hittade på dem, gudskelov!
Nu ska jag in och duscha och tvätta håret...allt går i ultrarapid...så jag ser till att ha god tidsmarginal :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0