Måndag..veckan börjar bra...sjuk..

Vaknade i morse, glad och pigg :). Tog hund och kamera med för att ta lite fina morgonbilder..solen lyste så fint mellan granarna, luftern lite kylig men frisk...
Åkte till jobbet..efter en timme började jag bli yr och må illa, såg inte riktigt klart heller..LÄSKIGT..
Försökte hålla ut, men det kändes som jag skulle kräkas av yrseln...så vid 11 packade jag ihop och åkte hem..
Förhöjd temp, ont i huvudet och nacke...blähh..trist..
Skulle ju ta en härlig ridtur när jag slutade vid 14 hade jag tänkt...tji kosing blev det :(
Hoppas jag blir frisk till i morgon har två viktiga möten då.
Men nu börjar smittorna spridas, flera ungdomar och personal har redan börjat sjukna in..Jobbar nog i tidernas smittohärd.
Lägger ut några bilder som jag tagit idag. Har gjort dem som collage, eftersom hunden har höstfärger blev han oxå med på en bild :)
Trackback
RSS 2.0