Julhandel.....

Idag var jag kompledig för Nobelfesten i torsdags. Jag och min man bestämde tidigare i förra veckan att vi skulle passa på att handla alla julklappar och julmat då. Sagt och gjort, vi åkte in till storstaden och shoppade allt vi hade kvar. En  god lunch passade vi på att äta ute oxå =) Så skönt det är att handla på en måndag och slippa all helgträngsel, inte heller behöva leta parkering 1 km från butiken man tänkt besöka.
Hundarna fick varsin gosig dyna som även är lätt-tvättad. De ligger båda på dem nu och gnager på benen som de oxå fick.

I morgon ska jag börja att slå in alla julklappar, hoppas även att jag fått dem som jag skickat efter. Nu ska jag äta lite och sedan åka och jobba på fritidsgården några timmar.



Här syrran ser du gardinerna lite bättre ;)

Kommentarer
Postat av: jane

FFFFFYYYYYYYYYY 17 !!!!!!!!!!! vad snyggt det blev. Du är ju värsta inrednings bönan. Kärle o kyssar /Syrran

2010-12-13 @ 23:26:31
URL: http://blogg.amelia.se/janes
Postat av: Kort

Tack! Nu blev jag glad, du är ju den som står för smaken i vår familj =)Glad att jag ryckt upp mig lite från att bara vara "bondböna" ;)

Kärlek och kyssar tillbaka goa syrran <3

2010-12-13 @ 23:32:17
URL: http://kort.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0