Nu när våren kommit....

....och maken fått jobb så har jag inte lika mycket tid för datorn. Det är en hel del som ska fixas med djuren. Jag vill även ta till vara på de fina dagarna och kvällarna. Några inlägg med bilder blir det självklart per vecka, men inte dagligen. Bloggandet hör mer till den mörka årstiden tycker jag, då det blir mer tid inne. Alla ni vänner som finns på min länklista kikar jag in till när tid finns =)
Njut av våren!


Kvällsbild på syrenen, från maj förra året.


Ljus-spel i en daggkåpa.


Härlig försommar grönska =)

Sedan ska vi inte glömma alla insekter som kryper fram, några har redan kommit.


En fluga på hästens bläs.


Myror på en blomma (+ spindel) fotade den när jag gömt mig för hunden när vi tränade sök med henne. Hade nästan näsan i denna myr-kryllande blomma ;)


De här äckelkrypen brukar komma tidigt på våren, bläääh, hatar dem =( Det är ett evinnerligt göra att plocka bort dem från hundar och katter.

Ordspråk: Gud skapade i sin visdom flugan, men han glömde att berätta för oss varför / Ogden Nash



Trackback
RSS 2.0