Åhhhhh......

Skulle ljuga om jag inte säger att det känns motigt att börja jobba igen. Den här sommaren har schvissat förbi och jag känner mig inte utvilad och redo för ett nytt arbetsår.
Så mycket som inte är klart heller vad det gäller min tvillingbrors bortgång, så svårt för oss i familjen att försöka få ordning på allt när man bor ca 60 mil bort.

Jag rivstartar i varje fall med en arbetsdag från klockan 08:00 till 23:15...Här ska jobbas ;)


Härlig orkideé


Min födelsedagros, den blommade två veckor för tidigt i år...men det fanns blommor kvar även på min födelsedag =)



Hittade en så härlig bild på min lilla prinsessa ♥...bilden tagen för ca tre år sedan


Arne vid vår egen lilla skogssjö, där både vi, hundar och hästar badar...


Maskros med liten insekt =)

Ordspråk: Det är bättre att slitas ut, än att rosta bort./ danskt ordspråk


Trackback
RSS 2.0