T R Ö T T...

Igår kom jag hem klockan 23:30...varvade ned framför datorn en stund, maken och hundar sov ♥
Somnade nog runt 01:30 (ovanligt tidigt för att vara mig efter kvällsjobb)...MEN....
Vaknade klockan 06:08, funderade på om jag skulle försöka somna om..men kom fram till att då skulle jag bara "halvslumra" livrädd för att försova mig. Så jag pallrade mig upp och var på jobbet klockan 08:00... Min bästa kompis ögonbryn höjdes när hon fick se mig, hon vet att jag är en "sömntuta av Guds nåde =)

BACK IN BUSINESS AGAIN ;)

I morgon hovslagare och en timmes komp, bra hovslagare är guld värda så de dealar man inte tid med ;)
Sov gott goa vänner här...för det ska jag göra NU.


Hittade den perfekta bilden på hur det ser ut hos oss ;)    (Bilden lånad från nätet)


Ordspråk: Trötthet är den bästa huvudkudden./ Benjamin Franklin



Trackback
RSS 2.0