5 augusti....och allt måste gå vidare...

Igår åkte jag till frissan, klippte mig och tunnade ur min tjocka kalufs rejält. Konstigt nog så ser håret tjockare ut när det blivit urtunnat... Sedan bar det av till min bästa vän för både bastubad och kräftätning, kräftorna var premiär för året. Jag berättade om de senaste veckornas jobbiga händelser och hon fick mig att se saker från lite andra vinklar, TACK goa Ann ♥ Hon har följt mig genom livet sedan vi gick i 9:an och känner mig så väl. Vi gick och la oss klockan 4 (som vanligt när vi träffas), i morse tog vi vid och fortsatte prata där vi slutade igår.
Vid 17 i em började det regna och luften blev direkt friskare och klarare, skönt efter två veckor med tryckande värme. Hörde att syrsorna spelade trots att det regnade =)


I augustimörkret lyste dessa lyktor upp vår kväll...


När det kröp ned till 14 på kvällen/natten och bastuvärmen gått ur kroppen flyttade vi in på hennes mysiga altan =)


Vid regnbågens slut ska det ju finnas en skatt, hann inte söka efter den denna gång ;)


En sommarkvällshimmel i slutet av juli...


En liten nässelfjäril som förirrat sig in i mitt kök, slog upp alla fönster och den hittade ut till friheten igen ♥

Ordspråk: Att ha en vän är som att vakna och känna att solen skiner / okänd
Trackback
RSS 2.0