Bastukväll i morgon......

....med bästa kompisen...I onsdags när jag satt vid datorn och skrev mail på jobbet, kände jag hur någon kramade om mig bakifrån, det var min bästa kompis ♥
-Vad säger du om en tjejkväll på lördag med bastu, god mat och en lång kväll med en massa prat? Jag svarade utan minsta tvekan JA! Så kul.... =)
Nu är det ju så att våra kvällar blir alltid till nätter, hoppsan, är klockan redan 4, vi kanske skulle lägga oss nu? I trevligt sällskap går tiden alltid fort =) Min bästis och jag har delat ALLT! Vi blev bästisar första dagen i 9:an, sedan har vi flyttat till samma orter, jag var med henne när hennes första barn föddes, vi väntade våra andra barn samtidigt, de föddes med 28 dagars mellanrum och vi fick båda tjejer, vi hade varsin kille innan ♥. Vi har jobbat på samma ställe i 19 år, en sådan glädje att möta sin bästa vän var morgon =) I november tog det slut pga neddragningar i vår kommun hon fick sparken efter 19 år, så stor SORG :`(  . Hon och min man är ju de människor som känner mig bäst i världen, och jag älskar dem båda, men på olika vis ;) ♥

Ordspråk: Bästa vänner är som diamanter, värdefulla och sällsynta. Falska vänner är som löv, finns överallt /Eleanor Roosevelt


(bilden lånad från nätet) 



Arne ♥  och.....


Inez ♥ tillhör oxå mina trognaste vänner =)


Trackback
RSS 2.0