Biljetterna uthämtade........

Nu var äntligen dagen till ända och jag har slagit mig ned för att koppla av lite. Bloggandet har blivit en halvtimmes avkoppling när jag kommer hem. Sedan blir det alltid några tel.samtal bl.a till dotter och syrran ♥
Hämtade ut biljetterna på ATG, nu har man bara en dag på sig...konstigt...jag åkte tåg till Stockholm i november och då hade man mer tid på sig..
Här har regnat och varit plusgrader hela dagen, så vägen hem till mig var bara is igen...den vägen ligger inte på högsta prioritet med plogning i vår kommun, så innan plogen kommer har vi bilister hunnit trycka till en massa snö som sedan blir is när det töar.

Glada hundar möter mig alltid vid bilen när jag kommer hem, Inez brukar alltid lyckas trassla in huvudet i datorväskans rem, de kämpar alltid om vem som kan vara närmast matte, tänk så underbara hundar är, alltid bara stor LYCKA när man kommer, det kan vara annat med barn och man som ibland kan se tjuriga ut och fråga? Varför blev du så sen, varför kommer du först nu? ;)
Ha en bra kväll alla vänner =)



Nu drar jag igen butiken för ikväll ;) (Gjorde detta foto på mig i funny photo)
Trackback
RSS 2.0