Jätterolig lördag....

Inatt när jag gick ut med hundarna vid 01:30 slog jag omkull mig...vår gård är bara ren isgata med lite snö på...Kravla mig upp och svor högt i vinternatten.... Min man hade vaknat och jag berättade om min vurpa och sa - tur man är mjuk fortfarande och inte gör illa sig..Min man har vurpat två ggr de senaste dagarna utan att han heller gjort illa sig. Men i morse var det "halta Lotta" som struplade fram över golvet...Har jätteont i knävecket...Typiskt...Vi hade beställt banor på bowlingen idag ihop med mycket goda vänner...Kändes lite bra att kunna skylla på benet när jag gjorde så katastofala resultat ;) Men en strike klämde jag in i alla fall...Sedan åt vi middag ute, vi satt nog och mös på restaurangen i nästan två timmar...En mycket rolig dag är till ända....Vi bestämde att göra om det snart igen...Våra vänner bor 6 mil ifrån oss och det blir alltför sällan vi träffas.. =)


Bilden tagen med mobil i vår fina bowlinghall...Här är vi inne på tredje rundan, utslagstävling...och jag kom sist ;)


Inez och Sotis ryms lätt i Inez korg....


Stackars stora Arne ryms inte ensam i den ;) Han är STOR men så gudasnäll...Ni vet ju uttrycket " är man stor måste man vara snäll" ♥♥

Trackback
RSS 2.0