På väg mot mars.....

.........nu menar jag inte månaden utan planeten mars...Några austronater håller på att förberda sig för resan...6 personer ät tänkta för resan av olika nationaliteter...Därav två läkare om någon skulle bli sjuk, en kirurg och en invärtes läkare, det behövs eftersom de blir borta i 520 dgr och det finns ingen chans att återvända till jorden om någon blir sjuk..Vore lite taskigt om killen som kör rymdraketen fick blindtarmen och dog...
Vet att många menar att USA:s landning på månen är en Hollywood produkt...för ljuset stämmer inte med månens ljus...jag är inte astrolog så avstår från att kommentera det ;)
Ni får titta och avgöra själva.




Det är dessa bilder det spekuleras om...strålkastarljus som i en filmstudio..så även speglingarna i glaset på hjälmen...om solen lyser bakifrån och ger skuggan, vad lyser då upp framifrån??? hur mycket utrustning och folk kunde de ta med för att få dessa bilder ??  ;) Vill minnas de var tre...
Det var väl en som cirklade runt månen i kapseln oxå???
Bilderna är lånade från nätet...

Vaknade med ett rinnande öga som jag hade jätteont i, tårarna rann och jag är även jätteförkyld IGEN....Nationella prov idag igen..så ingen tanke på att stanna hemma...Nu ska jag lägga mig och sova 1-2 timmar...Har kommit minst 1 dm snö under dagen och det snöar fortfarande....

Ordspråk: Ju mer sand som har runnit genom livets timglas, desto klarare ser vi genom det/Niccoló Machiavelli
Trackback
RSS 2.0