Underbart väder och.......

......jag måste sitta inomhus och titta ut =( Har feber i dag! Sedan jag  hade svininfluensan har jag tydligen fått sämre immunförsvar. Jag var alltid frisk tidigare, i o för sig var jag nog mycket mera ute förr och jobbade mycket fysiskt när vi hade mera djur. Att jobba på en skola bidrar ju oxå med många smittor...

Pratade med syrran Jane tidigare idag, vi pratar dagligen med varandra <3 men idag hade vi så roligt och vi skrattade så tårarna rann, båda våra män funderade vad vi sysslade med =D Vi är så lika i sättet och älskar tokerier och bus, nu är det bara två veckor kvar tills vi får träffas igen...
Pratar även med min dotter dagligen, det blir vanor som är svåra att bryta och bara två veckor kvar tills vi får träffas oxå.
Idag åt vi nettes fisk, det var kanongott, rekomenderas =) Receptet hittar du här



Tycker ni ska prova receptet....så mumsigt =)

Alla hjärtans dag står för dörren, jag brukar bli påmind om dagen på jobbet för ungdomarna brukar ge rosor till varandra då. Jag och min man brukar aldrig göra något speciellt den dagen, men ett år överraskade jag honom med en bukett rosor. Kära maken blev jätteglad, det är ju sällan en man får blommor (tror jag i alla fall ;)  )

Ordspråk: Att kyssas är som att dricka te ur en sil - man får aldrig nog./Kinesiskt

Efterapade syrran men tog en annan kopp i stället =)


Den här sidan är ännu bättre än funny.pho.to
Trackback
RSS 2.0