Fick en award...detta visste ni inte om mig....

Jag fick en award ikväll av jane och marilena


Vad innebär det då, att få denna award?
Jo…
Dels skall man berätta fem saker om sig själv som man inte berättat förut, sedan ska man presentera 8 andra bloggare och länka till dom.
Länka också tillbaks till den som gett dig awarden.
Få se…

Då ska jag alltså berätta fem saker om mig som jag inte har berättat förut.

1/ Jag snusar, mitt surrogat för cigg och det har jag gjort i över 10 år, förr hade jag de näst vitaste tänderna hos tandis, nu ligger jag nog på de näst gulaste ;)

2/ Jag är julfreak, tomtenörd, glitternörd, julkulenörd och julkortsnörd älskar allt med julen, utom när den ska plockas bort

3/ Jag är "gottoman" även benämnt som "snaskoman", turkisk peppar är min stösta last, till julen blir det skumtomtar ♥ Håller i varje fall tandläkarna med jobb och som ni såg i tidigare inlägg älskar jag de små trollen Karius och Baktus ;)

4/ Jag är tvilling, har en tvillingbror ♥

5/ Jag hatar att köra bil i städer, landsvägskörning gör mig inget för där slipper jag rödljus och filkörning....


Nu skickar jag denna award vidare till: Alla som känner sig utmanade  =)

 

Alla bilder är lånade från nätet.

 

1.

Nåja...så ILLA är det inte =)

 

2.

Ett paradis för en julnörd ♥


3.

Wow...honom har jag aldrig sett fast jag köpt så många påsar  ;)

4.

Att vara tvilling betyder att man delar ALLT, födelsedagar, första skoldag m.m


5.

Hjälp...jag visste inte vilken fil jag skulle lägga mig i...min man sa att det blev köer efter oss ;).     


Ordspråk: All verklig humor börjar där man inte tar sig själv på fullt allvar / okänd

 



Kommentarer
Postat av: Jane

Haha! Jag vet att du är en gottegris.

Och vad det gäller tomtar och julpyssel så är det nog ett arv vi fått efter morsan.

Om du mot all förmodan skulle få karln i påsen en dag ring mig så delar vi lika.

Kramar i massor / Syrran

2011-02-27 @ 00:04:14
URL: http://blogg.amelia.se/janes/
Postat av: miie

Gillar oxå julen, men känner en lättnad när den är över.Bor ni nära varandra du o din tvillingbror?

Ivilken affär köper du turkiskpeppar med såna

vackra figurer i påsen?



Varm kram till dig.

2011-02-27 @ 00:36:47
URL: http://blogg.amelia.se/miie
Postat av: Babs

Härliga grejer du gillar, utom snuset.

Kul att få reda på lite mer om dig.

Kram

2011-02-27 @ 07:40:54
URL: http://blogg.amelia.se/babsblogg
Postat av: marilena

2011-02-27 @ 11:33:57
URL: http://blogg.amelia.se/marilena/
Postat av: marilena

hej Kort !

jag vågar inte heller köra i stor städer !

och jag älskar att julpynta, men att blocka bort efteråt, fyy, så dammigt överallt !

och vi har tvillingar på båda sidor av släkten,

mina pojkar är ju vuxna nu men väldigt lika med varann, så ibland har jag tagit fel på dom !

och det här med AWARD var ju kul !

hälsningar marilena ! kram och ha en skön söndag...

2011-02-27 @ 11:39:56
URL: http://blogg.amelia.se/marilena/
Postat av: ansepanse

GRATTIS :) vad kul att vara tvilling, det gick jag alltid och önskade mig som barn, en tvillingsyster ville jag ha, ja varför inte en tvillingbror det går ju lika bra liksom

ha en fin söndag - kramar

2011-02-27 @ 12:51:30
URL: http://kinaguld.blogg.se/
Postat av: Helen

Se där ja......då vet man lite mera!



Sv.....Yes, men efter 13 år på Södermalm fick jag nog å sa upp mig! Roligt att du tycker vi är lika...



Kram

2011-02-27 @ 13:50:34
URL: http://blogg.amelia.se/blogg.ameliasecayman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0