Ljusare för var dag.....

Idag är det som vanligt lång dag...men denna vecka blir nog rätt hyfsade sluttider både onsdag och torsdag..En sov morgon fryser inne pga niornas nationella prov. Vecka 9 och 10 är jag ledig och då hoppas jag på att det blir lite försmak på våren...brukar sitta vid vår källargång och sola lite för där är helt vindstilla och blir riktigt varmt när solen ligger på..
Reagerade på att i torsdags när jag slutade 16:30 var det fortfarande ljust när jag gick ut till bilen =) Så mycket ljusare blir sinnet oxå när dagarna blir längre..

Sätter in några bilder till på min prinsessa ♥


Här busar hon med farmor..


Flirtar med farfar.....


Nu ska dockan och prinsessan sova ♥


Min duktiga hjälpreda...här ska fåren få mat ♥


Bus med farmor när hon var hos mig några dgr på ett sportlov...

Ordspråk: När ett djur gör något kallar man det instinkt. När vi gör precis samma sak och av samma skäl kallar man det intelligens. Jag förmodar att vad man menar är att vi alla begår fel men intelligensen gör att vi kan begå dem medvetet. / okänd
Trackback
RSS 2.0