Härliga fredag =)

Idag vaknade de flesta i huset klockan 8, jag låg kvar och myste i sängen tills klockan blev 9, dottern kom ned vid 09:30. Hon och svärsonen turas om att ha sovmorgon när de är lediga. Så gjorde jag och min man oxå, vi läste saga och nattade barnen varannan kväll, på helgerna turades vi om att gå upp och ta hand om djur och barn. Jag hade djuren och skjutsning till dagis på vardagarna i o med att jag inte började lika tidigt som mannen och medan barnen var små jobbade jag bara 50% och när de började skolan  75 %. När dottern började i högstadiet gick jag upp till 100%. Jag har ju alltid varit ledig alla lov så barnen har kunnat vara hemma och det tycker jag varit guld värt.

Idag åt vi tacos....Mille älskar allt gott som tillhör tacos, har aldrig sett ett så matglatt barn ♥ Men det är roligt när han äter allt och uppskattar allt =) Till kvällen blir det allehanda gott och Lets dance...
Ha en bra kväll alla!



Hundarna busar med resterna som finns kvar av leksaken Inez fick igår....


Inez vill att dottern och hon ska ha lite dragkamp med trasorna...


Pingu är jättebra tycker Mille =)


Underbara Rambo, leker och busar med både katter och hundar ♥
Trackback
RSS 2.0