Hej mitt vinterland.....

Nu har det snöat oavbrutet i två dygn hos oss, tror vi kommer att få en lika snörik vinter som den förra. Hela vår värld är mjuka vita kullar, så även bilarna. Hundarna var ute när min man skottade och även de blev små vita kullar.
Idag var jag till frissan, blonderade slingor och klippte av allt slitet hår....så SKÖNT... Jag och frissan konstaterade att det var över 7 månader sedan sist jag besökte henne. Tiden har skramlat iväg och solen blekte håret i somras det är först när man står en mörk vinterdag framför spegeln och tycker att man ser verkligt vinter"murrig" ut som man inser att det är dags för ett frissan besök. Ingen bild här! Tycker jag varit nog "ego-trippad" som satt in två bilder på mig inom loppet av en vecka.

Önskar er alla en underbar kväll och trettondagsafton.


Stor vit kulle......


........Liten vit kulle <3


Jag berättade ju att Inez är i slyngelåldern och förstör alla sina leksaker, här försöker hon sno Arnes leksak, han kämpar desperat emot.


Förr la alltid Arne sina leksaker i matskålen medan han åt, så vi inte skulle knycka dem ;)


Dessa saker hade han kvar + flera när Inez kom...nu, finns ingen kvar =)


Inez plockade med Arnes och sina saker till bädden när hon var liten <3


Trackback
RSS 2.0