Den tunga resan....

Om en liten stund ska jag börja packa inför resan till min tvillingbrors hemstad. Det kommer att kännas oerhört svårt att gå in i hans lägenhet, men jag har ju syrran Jane med mig och det är mitt stora stöd...Jag tror egentligen att vi var menade som trillingar, Christer, Jane och jag...Christer och jag har delat mycket...så även Jane och jag ♥♥♥
Imorgon blir det en färd in till stora staden igen. Vill så gärna klä mig i lila på begravningen, det var brorsans älsklingsfärg. Men som en av de närmast anhöriga kanske det inte är lämpligt...men en lila schal ska jag ha.

Det har startas en facebook sida till min brors minne, den har idag 148 vänner, många av hans vänner har delat med sig av sina bilder och minnen av brorsan...en stor TRÖST idag ♥ Tack alla ni ♥
Tack även ni vänner här för er omtanke ♥



Brorsan i västen...han älskade bl.a bilar och HUNDAR...han hade ett hjärta av guld ♥
Bilden fick jag av Christers vän Vanja. Tack ♥



Nu änglar får ni roliga historier och rock´n roll ♥



Ordspråk: I en familj där det finns barn, finns det aldrig någon fattigdom/ Matin Andersen Nexö


Trackback
RSS 2.0