Nu vänder det och blir mörkare igen .......

Igår åskade det till och från hela dagen med kraftiga regnskurar, hoppas det blir sol till midsommar så att man kan grilla och vara utomhus. Risken är väl bara att det tillkommit en massa knott och mygg som kläckts i alla vattenpussar och diken nu.


Den himlen vet man vad den förebådar =/


Med tråkigt väder så kommer katterna in, Gustav brukar i och för sig ofta sova i höt på logen, men igår kom han in och hade stortvätt i vår säng....ser ni fästinguslingen på hans kind? Missade den, på sommarhalvåret är katterna mycket misstänksamma till vårt gos, de tror att vi letar fästingar jämt och det nyps säkert en hel del när vi tar bort dem.


Söta Rambo kollar vad Arne skäller åt, därav de bortvända öronen =)


Vår magnifika kvällshimmel igår när jag gick sista svängen med hundarna.


Är en "nattuggla" och har alltid varit, skrotar gärna uppe halva nätterna =) I natt när jag skulle lägga mig tog jag dessa bilder =) Bilderna är tagna i tre väderstreck =)



Morgongryning, bild från i natt 02:10 norr...



Ut mot hagen, från sovrumsfönstret.... söder.


Månen bakom granarna.... Öster.

Ordspråk: Lite då och då brukar jag sticka ut huvudet genom fönstret och le upp mot himlen för att bli bra på satellitbilderna./okänd


Trackback
RSS 2.0