Så tog det slut igen......

....och "mina" nior vandrade ut från skolan för sista gången. Så vemodigt och sorgligt det jämt är att säga farväl. Vi hade ialla fall tur med vädret strålande sol hela dagen och även på kvällen när jag och mina kollegor åkte till Gröna Lund med alla nior. När vi åkte hem klockan 23 var det 22 grader varmt fortfarande.


Flera av mina elever befann sig ofta högst däruppe...HUA så läskigt tycker jag...men jag filmade och fotade dem =)


Denna räksmörgås äter jag alltid på Grönan, svindyr (169 kr) men så god....


Fontänen framför scenen på Grönan...

Förra helgen hade jag alla barn och barnbarn hemma...men först några bilder från Skansen den 4 juni när vi firade Miltons födelsedag ♥


Mille älskar att ratta bilar och traktorer.


Meja höll show på Skansen-scenen ♥......


.......hon dansar även och har tävlingsdansat, hon står nog här på scenen på riktigt en vacker dag =)


Charmören Mille ♥.....



....med den trogna följeslagerskan Inez, de har full koll på allt =)

Så varmt vi haft i två veckor nu, underbart (fast har klagat lite när jag jobbat ;)  ) Vi har haft tre riktiga åskväder med påföljande skurar annars hade allt gräs varit bortbränt vid detta laget.



Så kommer här lite djur och naturbilder från senaste veckan ;)


När det är som vackrast ♥


Mina hundar i motljus en kväll....


Älskar denna ljuvliga försommargrönska...


.....himlen förändrar sig nu lika ofta som på vintern.


Här skulle jag hämta posten, räven besöker oss dagligen och nu tänkte han avlägga ett besök igen . Igår skrämde jag bort honom eftersom jag inte vet hur dotterns katt beter sig mot honom (Rambo har sommarlov hos oss i tre veckor)
Visst har jag väl berättat att räven även går upp på vår trapp och snokar runt? En gång hängde jag ut en trasa som skulle torka på trappräcket, min man ropade skrattande åt mig att komma och titta morgonen efter.....där låg trasan nedanför trappen med tre "visitkort" på =)

Måste även visa de fina presenterna jag fick av elever och föräldrar...det vackra armbandet (snö) använde jag igår och den goda korgen ska vi festa på ikväll och de härliga blommorna förgyller vårt matbord =)


Nyfikna Inez nos kom även med på bilden ;)

Ordspråk: Ett farväl är nödvändigt innan vi kan mötas igen, och mötas igen, efter en stund eller en livstid är speciellt för dem som är vänner./ Tom Petty


Trackback
RSS 2.0