Först ett bevis....

... till min kära dotter ♥ Färgbilder fanns även på min tid som barn ;)


men jag tycker många gånger att de svartvita bilderna är snyggare =) På denna bild är även storebror med.

Kikade in på facebook, såg en reklam som fick mig att rysa =(


Jag är mamma, maka, mormor och farmor, jag vill ha mina skrattrynkor som visar att jag levt. Jag vill inte konkurrera med min dotter om den senaste makeupen, modekläderna och frisyrerna, jag vill vara JAG. Minns så väl en gång på skolan då en manlig kollega bjöd på bullar, jag tackade artigt Ja till en bulle....Mannen sa: så kul med en kvinna som äter en bulle och inte tänker på vikt och utseende hela tiden, min fru gör det...Jag kunde inte låta bli utan svarade..."Nej och ni män blir inte heller vackrare med åren"...

Skönhetsindustrin försöker sälja en massa produkter med så kallade "föryngrade egenskaper" Tror inte på det och vill inte ha dem....Jag fortsätter tvätta mig med barnängens barntvål och använda HTH... så det så!

Ordspråk: Du måste vara femtionio år gammal för att tro att en mans bästa ålder är sextio / Frank Mckinney Hubbard.
Trackback
RSS 2.0