Hemma igen....

Har haft en underbar vecka hos mina nära och kära ♥ Men oxå så ljuvligt att få träffa kära maken, två superglada hundar och två inställsamma katter, senare en puss på mulen till världens bästa häst ♥
Det är alltid med så blandade känslor man åker hem, både glädje och saknad från dem man åker ifrån, sedan finns ju en längtan till både man och alla djuren på hemmaplan...
Just nu har nog kära maken skavsår i öronen efter allt jag har att berätta....för övrigt är jag "taltrasten" i vår familj ;) I morgon jobbar jag på em/kväll...sedan resten av veckan ledig =)


Bus och skoj....syrran i peruken jag tror alla i vår släkt har provat under glada skratt...


...så även jag ;)  ...kort hår blir det nog inte för mig efter detta foto...


Goa Mille har precis vaknat efter middagsvilan, rosor på kinden och lockar i håret...morfar och farfar har självlockigt hår som tydligen Mille ärvt =)


Hejdå pussen....Så svårt att säga hejdå, kanske dröjer en månad innan vi träffas igen :`(

Ordspråk: Du kan inte sakna något du inte har upplevt / Marit Tusvik






Trackback
RSS 2.0