Hur serverar man öl???

.... frågade min dotter när hon ringde mig ikväll, precis när jag kommit hem från jobbet, jag och T (svärsonen) har försökt, men fixar det inte, hur gör du? frågade dottern. Va, vadå, vad menar hon ????????? Fattade inget. Sedan trillade polleterna ned, då förstod jag, de har oxå köpt spelet "Sims medeltiden" =)
Vi pratade en stund om hur man löser olika saker.
Min dotter lurade in mig på spelet Sims och det är jag oändligt tacksam för.  Förr bar jag med mig jobbet alla timmar på dygnet, stressmage och svårt att sova. Nu kopplar jag av med ett spel en stund på kvällen, helt fokuserad på det. När jag lägger mig släcker jag och lyssnar på en ljudbok, somnar oftast efter två kapitel =) Jag kan lyssna på samma skiva i två veckor för att jag bara somnar ifrån. Mår så mycket bättre nu när jag kan koppla bort jobbet och slappna av på fritiden.



Ordspråk: Böcker är våra allra bästa vänner, även då de vänder ryggen till / okänd
Trackback
RSS 2.0