Idag sov.....

.... jag L Ä N G E   =) Så skönt, för jag har varit så T R Ö T T sista tiden. Hösten är en jobbig årstid tycker jag tack vare det kompakta mörkret...vet inte om jag törs säga det men jag hoppas att det kommer några cm snö snart så det blir ljusare.
Dagen har jag tillbringat med att göra i ordning för advent...självklart har jag haft hjälp av Mille ♥


Mille och jag klädde adventsgranen....


...med tungan rätt i munnen så fixar man allt.


..Granen på plats och den kommer att förgylla vår kväll ♥



Här ställer Mille våra fina värmeljuslyktor på plats ♥


I hallen blev det stor en stjärna på fot...

Huset är myspys nu, nu blir det "fredagsmys" och önskar er alla det också =)

Ordspråk: För en generation sedan behövde människor vila efter avslutad arbetsdag. Nu behöver de motion./ okänd


Trackback
RSS 2.0