Stormar idag.....

...såg på aftonbladet att det är stormvarning klass 3 på sina ställen i Sverige. Den kunde även jämföras med stormen Gudrun, hos oss är den inte så kraftig (än) tror alla stormar hinner mattas av innan de kommer upp till oss.
Men mörkt, blåsigt, blött och trist är det idag.
Önskar er alla en härlig advent och hoppas att stormen inte ställer till besvär och en massa strömavbrott.
Nu ska dotter och jag trotsa ovädret och åka på loppis =)


Bild från mitt sovrumsfönster.


Mille och jag chillar framför varsin dator, han tittar på traktor Tom, hans stora favorittraktor.




Några gamla adventskalendrar, året när Pekkas handelsbod var julkalender hade jag och min tvillingbror pås-sjuka.


Kom ihåg att släcka ljusen!        ( Denna bild tillkom när jag testade lite kvällsbilder ;)

Ordspråk: Dåligt väder ser alltid värre ut genom ett fönster./John Kieran

Trackback
RSS 2.0