En solig och varm dag efter några dagars blåst och regn...

I morse sken solen så fint när jag gick ut med hundarna. Tycker det är så vackert på morgonen. Så det blev några bilder ;)
Nu är jobbarveckan slut för min del, ser fram mot en härlig sov-morgon och hel ledig helg =)
Nästa helg ska jag jobba fredag och min första lördag, gillar att ha båda jobben för de är så annorlunda varandra,  jag har valt det själv att utöka fritidsgårdsjobbet. Min kollega på helgerna är oxå skolans kurator.


Det första som mötte mig var solglitter i en vattenpuss....


Ljus-spel på ladan och vår döda björkstam som varje år blir överväxt med humle....




Sotis var med på promenaden, nu börjar han få riktigt mjuk och go vinterpäls ♥


När vi kom hem till gården hade Rambo dykt upp till Sotis stora glädje, en puss fick han direkt ♥


Morgonhäst...som blir rundare för var dag som går...gräset växer otroligt mycket just nu med vårt varierande väder med regn och sol. Lite sandig är han efter sin sedvanliga morgon rullning =)

Ordspråk:Det är dyrt att leva, men i priset ingår en resa runt solen varje år./ Okänd
Trackback
RSS 2.0