Fullt upp....

...jobbade fredag och lördag kväll. På måndagen både skola och fritidsgård, så även i morgon då vi serverar våra ungdomar julbord som vanligt =) Handlade sista maten till julen idag och gjorde iordning revbensspjällen och la lök i sillen, sedan blir det städning inför julen på fredag och lördag för på söndag kommer son och barnbarn ♥♥ och då ska allt vara klart =)
Har inte hunnit fota vår vackra, vita vintervärld. Carola får illustrera den istället  =)
Sedan några vackra julsånger ♥
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jane

Jag ser fram mot ditt vinterlandskap runt din fina gård syrran.
Sitter här och kommenterar för fullt. Så jag kommer tillbaka och lyssnar på din fina julmusik.
Kramar i massor / Syrran

2012-12-19 @ 19:45:04
URL: http://janesunderbara.blogg.se
Postat av: Jane

Nu har jag och min gubbe suttit här i soffan och njutit av Tommy Körberg och Carola.
Jag ryser varje gång jag hör honom sjunga O Helga Natt
Ha en fin kväll.
Älskar dig min fina syster / Syrran

2012-12-19 @ 23:00:28
URL: http://janesunderbara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0