Dunder förkyld idag...

...som tur var är Mille det oxå så jag slipper smitta honom. Får ha papper under näsan hela tiden och stackars Jane blev nog döv när vi pratades vid, jag "braknös" henne i örat, förlåt syrran!
Nu ska jag ta min elektriska värmefilt och titta på "lyxfällan" och kanske sova en stund. Hoppas verkligen förkylningen lättat till i morgon, kan/vill inte vara sjuk nu!

Blev en tur med hundarna i nästan 14 gradig kyla, solen lös och det blev en härlig skogssväng.


Skönt att vi har så lite snö att man med lätthet kan gå i skogen, Inez ♥

Vid 11 kom Mille ♥ Just nu är han i den åldern att allt ska radas upp snyggt.


Snygga parkeringar ;)


Sedan blev det en lång "kö" runt mormors dator, ett pyssel som tar sin tid =)


Is-kristaller på fönster, dåliga ytterfönster men bra innerfönster som håller värmen inne .


Det andra rummets fönster, på nedervåningen är fönstren bättre och där finns inga is-kristaller. Men jag kan inte låta bli att tycka att det är vackert ;)


Solnedgång över gården....

Ordspråk: Framtiden var bättre förr / Okänd

Trackback
RSS 2.0