En vecka till...

...sedan har vi sportlov. Då kommer farmors prinsessa på besök några dagar  ♥ =)

Men först ska vi göra denna vecka, på tisdag morgon åker dottern tidigt till Kalmar igen för sina studier och då blir mormor barnvakt tills hon kommer hem på torsdagkväll.
Vi får se nu om jag glömt rutinerna sedan sist och blir i sista minuten som första gången jag var barnvakt. Då såg jag ut som mina schäfrar med tungan hängandes ur munnen och flåsade in på jobbet i sista minuten.
Men så kul det ska bli tycker jag =)

En härlig helg är till ända. ♥

En slagen hjälte somnade i tisdags vid 18:30 i soffan ♥ (bilden tagen av min dotter)
Bid från nyårshelgen när Mille besökte tomten och hans vänner i Tomteland (bilden tagen av hans farmor)


Ordspråk: Varför kallas det rusningstrafik när ingenting rör på sig / Robin Williams
Trackback
RSS 2.0