Ledig + solsken = UNDERBART

Igår var det som vanligt "mormosdag" med Mille, vi var ute och han fick leka i en timme i snöfallet (vilket inte bekymrade honom det minsta). Hundarna busade runt i snön samtidigt =)
Mille gjorde pannkakssmeten och när jag stekte pannkakorna så lekte han så gulligt med två tomtar, de diskuterade med varandra och det var så gulligt att höra honom ♥


Här diskuterar tomtarna med varandra ;)

En liten fygtur bjöds de på.....

Puss på dig min vän ♥


Idag har jag tillbringat stor del av dagen utomhus med hundarna. Passade även på att sola i en timme vid källarväggen, så varmt och härligt. Sotis gjorde mig sällskap =) Väntar nu på att dottern ska komma med en familjepizza som hon ska bjuda på ♥ Slapp matlagning idag ;)

Vår gård i solskenet, bilden tagen från hästhagen...

Arne passade på att åla runt lite i snön, så härligt....

Hundarna och jag gick och kikade  efter vattenhål som hästen dricker ur...

Sotis vågade sig ut idag, han passade på att sola ihop med mig vid källarväggen.

Ahh..... så härligt i solen....♥



Rambo vill in, han har flera olika sätt att påkalla vår uppmärksamhet, oftast klättrar han upp på väggen =)


Ordspråk: Livet består inta av att vänta ut sommaren. Det handlar om att lära sig att dansa i regn / Okänd
Trackback
RSS 2.0