Högsommardag...

....solen lyser och det är mycket varmt =) jorden luktade varm sommardag när hundarna och jag gick vår första skogssväng i morse =) Katterna lever ett vilt uteliv om nätterna och sover inne i svalkan lite varstans i huset på dagarna ♥ utom Gurra som föredrar syrenhäcken. Svalornas första kull ungar är ute och flyger =)
Livet är härligt =)
 
Här är det kväller och svalungarna har samlats i ladan igen
 
Sotis sover i husses datastol
 
Rambo i fåtöljen i vardagsrummet.
 
Gurra i syrenhäcken..blir det för varmt kryper han in i svalkan.
 
Sommarblommor efter vår skogsväg.
 
Ormbunkar och blåklockor.
 
Ordspråk: Blommor är Guds sändebud från en annan fullkomlig värld/Elmer Rutherford
 

Kommentarer
Postat av: ansepanse

vilka härliga sommarbilder :) och dina söta fina katter
det ordspråket tycker jag om :)
Sv: jag tror nog att mördarsniglarna inte gillar torr sandjord, så det är bara att gratulera, du kommer förhoppningsvis att slippa dem överhuvudtaget
kramar

2012-07-05 @ 12:48:18
URL: http://kinaguld.blogg.se
Postat av: Freja

Ohh, det finns inga som kan vara så avslappnade som katter... Jag är förkyld och mina tre sötnosar håller mig sällskap och hjälper mig att bli frisk! Fiiina bilder!

2012-07-05 @ 16:56:55
URL: http://blogg.amelia.se/reddevil/
Postat av: Viveka

Oj nu har jag verkligen läst ikapp...
Så fina bilder som alltid...
Kram
Viveka.

2012-07-07 @ 19:24:23
URL: http://Http://vivekafeminin.blogpot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0