En underbar söndag....

...i storstaden. Vi lyckades pricka in när det var julmarknad i staden. Fullt med tomtar överallt och slädar fullproppade med julklappar och julmusiken klingade över hela torget och affärscentrum. Mitt på torget stod en isrink där barnen och vuxna åkte skridskor för fullt =) Julstämning infann sig direkt så julklapparna inhandlades i en hejdundrande fart ;) ALLA julklappar handlade nu, så tidig har jag aldrig varit förut. Tack kära dotter för en UNDERBAR och rolig dag ♥ ♥ Vi åkte klockan 11 och var hemma 19. Kära maken fick vara med och lassa in julklapparna från bilen ;)

Fullt med juldekorationer överallt i stan, denna bild är dock lånad från nätet och inte rätt stad =)
 
Denna bild lånade jag från polargrevinnan.blogspot.com
Men den är från rätt stad =)
Min egen prinsessa på is ♥ ♥ (bilden tagen av min son )
 

Kommentarer
Postat av: Jane

Vad mysigt ni har haft det.
Jag och mina döttrar skall ut och julhandla i veckan.
Och så slinker det nog ner ett julbord efteråt. Vi brukar göra så.
Mamma är här nu och det är väldigt mysigt.
Kramar i massor finaste syster / Syrran

2012-11-25 @ 23:42:12
URL: http://janesunderbara.blogg.se
Postat av: Freja

Så skönt att ha klapparna klara redan! Jag ska nästan inte köpa några paket, men har ändå allt kvar än...

2012-11-26 @ 22:35:46
URL: http://blogg.amelia.se/reddevil/
Postat av: Anita

Visst är det underbart när den där rätta julkänslan kommer :) i fjol hade jag ingen julkänsla alls :( men i år känns det annorlunda
KRAM

2012-11-27 @ 10:18:42
URL: http://itsmylife.shapemeup.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0