En härlig oktoberdag.

Slutade tidigt denna härliga höstdag med sol och värme..I år slutar jag klockan tolv var torsdag och sedan kommer Mille vid ett, vi fortsätter med våra mormorsdagar, önskar att jag även kunde ha farmorsdagar oxå. Idag blev det nästan en upprepning från förra torsdagen, vi skulle på upptäcktsfärd till bilvraket igen =) Men vår utevistelse blev kort efter Milles bad i en vattenpöl ;)
 
Min underbara ljuslykta som jag fick i födelsedagspresent av min kära make ♥, har den tänd var kväll när jag tittar på TV
 
Här hittade mille en "oljespruta" i skogen så skrotbilen fick en smörjning =)
 
Idag var det inte en pinne hundarna kämpade om utan ett träd....(ser ni att de är nybadade och fluffiga ;)  )
 
Så kul de har med varandra..ska alltid ha två hundar =)
 
Sotis var ju med som vanligt ♥
 
ÄLSKAR denna bild ♥♥  tagen idag och med ett ljus som är magiskt i mitt tycke ♥ ♥ Min sagoskog 100 meter från vårt hus =)
 
Nu har alla tre hamnat vid sin favoritsysselsättning...vatten...så kul man kan ha där =)
 
Glädjen går inte att ta fel på =D
 
 
Plask, plask...
 
OOOpppsss! där sprack den utedagen, blev du blöt och kall i stövlarna frågade jag Mille - Nääää men jag fryser svarade han ;)
 
Sotis satt på behörigt avstånd från allt vatten.
 

Kommentarer
Postat av: Jane

Finaste lilla Mille...
Fy sjutton vad kallt det måste ha varit. Brr

Jag fick hem mina nya Howardsoffor i dag.(Skitsnygga) Så nu åker jag raka vägen till Indiska och köper en likadan ljuslykta som du har. Ååh vad fin den var.
Mega kramar / Syrran

2012-10-04 @ 21:41:21
URL: http://janesunderbara.blogg.se
Postat av: Jane

Jag glömde ju att säga att det var inte mycket till sagoskog om det där var det mest magiska du kunde hitta. En skruttig stock rakt upp i himlen! ( Blink )
Skojade bara den var sååååå fiiin. Ljög flickan med ett elakt leende...
Dunder kramar igen min fina syster / Syrran

2012-10-04 @ 22:09:17
URL: http://janesunderbara.blogg.se
Postat av: Anita

Verkligen fin skogsbild , och som vanligt underbara bilder , härligt att du är tillbaka med bloggandet :) har ju saknat dig
Kram kram

2012-10-05 @ 08:49:25
URL: http://itsmylife.shapemeup.se/
Postat av: Freja

Åhh, så glad jag blir av dina fina bilder, kul att du har tid för ett inlägg, jag saknar dig annars!

2012-10-05 @ 22:46:01
URL: http://blogg.amelia.se/reddevil/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0