Lite (många) bilder från i torsdags....

....Torsdagen var en underbar dag, sol och värme =) tid hos frissan för både slingor och klippa håret. Min och Milles dag fick vi skjuta på i två timmar. När väl Mille kom så började vi med att mocka stallet...
 
..ett jobb som Mille verkligen gillar =) för mig tar det högst 10 minuter men med milles ordningssinne tar det 50 minuter...
 
...Lokies bädd ska vara ren och fin...
 
Mormors stallkille...
 
♥♥
 
Tre kärror fick Mille köra ut =)
 
Rambo övervakade noga vårt jobb ♥
 
Lönnen skiftar färg..
 
Men blommar gör det ännu i oktober =)
 
Kan någon berätta för mig vad dessa tåliga blommor heter?
 
En glad kille ♥
 
Lönnlöv, så vackra =)
 
Här var det dags att gå in och göra mat, Mille parkerar sina fordon i morfars vedskjul....
 
Så vackert med grässtrån som lyser igenom ♥
 
Tror detta är höstastrar ;) Rätta mig om jag har fel =)
 
Hundarnas sedvanliga sysselsättning.....dragkamp om en pinne ;)
 
Ölandstoken blommar  för fullt =)
 
Vårt hus i höstsol...en underbar torsdag  var det  =)
 
Här har mille gjort allt klart för byte av "bajsblöja" för mormor som pratade i telefon, tvättlappar i handfatet och varmvatten på=) Låg här och väntade på mig =)

Kommentarer
Postat av: ansepanse

vilken härlig dag du och Mille hade tillsammans med alla fyrfota vännerna, jag kan tyvärr inte bistå med namn på de vackra blommorna
en fin lördagskväll till dig
kramar

2012-10-13 @ 19:35:46
URL: http://kinaguld.blogg.se
Postat av: Jane

Vilka underbara ögon han har lille Mille.
Jag återkommer om namnet på den rosa blomman.
Kramar i massor / Syrran

2012-10-13 @ 23:22:24
URL: http://janesunderbara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0