Åskar i fjärran

Datorern är utdragna. Skriver detta inlägg med min iPhone, hade ingen " padda" lärde sonen mig när han var hemma sist ;) Lite kyligare idag, kära maken och jag gjorde en utflykt och kikade på hur mycket mina barndoms trakter förändrats och det hade de. Mycket avverkning av skogen, trist och fult =(
 
Bilden är lånad från nätet.
 
Arne gick in i duschen och gömde sig medan åskan gick
 
Där låg han hela kvällen så länge åskan pågick.
 
Medan Inez låg lugnt och sov på trappan medans det blixtrade och mullrade.
 

Kommentarer
Postat av: Freja

Jag tycker det är svårt att blogga med mobilen. Jag kan skriva inlägg men vet inte hur jag får med bilder eller om det går att göra länkar. Och att kommentera andra, det går bara inte....

2013-08-06 @ 23:10:17
URL: http://frejareddevil.wordpress.com
Postat av: ansepanse

vi fick inte någon åska, även om det varnats för det
här är det likadant, uj, vad mycket skog de tagit ner och "förstört" allt det vackra
kramar

2013-08-07 @ 11:15:55
URL: http://kinaguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0