Dimmig morgon

......och det var helt underbart vackert och trollskt i skogen på morgonsvängen  ♥ Stannade flera gånger och tittade hänfört på dimman som rullade in =) Sotis var som vanligt med på skogssvängen, han är som jag berättat tidigare minst av våra katter men han regerar hundarna totalt, i morse försökte Arne gå om honom och åkte på en snyting, sedan höll sig Arne efter Sotis hela svängen. Inez tar en vid cirkel i terrängen runt honom när hon ska förbi ;) Han är inte elak men talar om vart skåpet ska stå och smäller till dem med tassen (utan klor) men de vet att han har klor.
 
Jobbade 07:30 - 17:00, så även i morgon =) Sista dagen med finväder och varmt för en tid =( Hoppas ni har härliga dagar.
 
Bilderna idag får tala för sig självt, alla är tagna med mobil från svängen i morse kl. 06:20 =)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ansepanse

åh vilka otroligt vackra bilder, så fantastiskt vackra
önskar dig en fin kväll
kramar

2013-08-28 @ 19:17:12
URL: http://kinaguld.blogg.se
Postat av: TantGlad

Vackra magiska otroligt Fina morgonbilder.
Djur är underbara. Din katt ser ut som min katt claudine.
Njut på nu lika i fortsättningen av sköna morgonstunder.
Kram.

2013-08-28 @ 20:58:46
URL: http://TantGlad.bloggo.nu
Postat av: Freja

Sagolikt vackra bilder! Fast spindelnätet skrollade jag förbi snabbt... Så charmigt med kattpromenad! Nu har vi innekatter och de går vi ut med lösa bara i trädgården annars med koppel, eftersom vi bor mitt i ett villaområde. Men när jag var liten och bodde på landet hade vi alltid katt, men aldrig att någon av dem följde med oss på promenad, de hade sina helt egna stigar ute...

2013-08-28 @ 21:44:15
URL: http://frejareddevil.wordpress.com
Postat av: Jane

Vilka fina bilder du har tagit syrran. Men jag undrar varför du skriver ut med vilken kamera du har tagit bilderna? Jag tar alltid med min mobil av den enkla anledningen att jag alltid har den med mig och att det är fler megapixlar i den än i min digitalkamera.
Hur som helst så är bilderna super fina!!!
Kramar i miljoner / Syrran

Svar: kramis syrran ♥ Jag skriver alltid om bilderna är tagna med mobil då jag har sämre kamera i mobilen än digitalkamera ;) PUSS
Kort

2013-08-29 @ 12:49:40
URL: http://janesunderbara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0