F-n, f-n =/....

....Inser att jag inom den snaraste framtiden behöver uppsöka tandläkare...plomberna jag tappade för över ett år sedan börjar ge sig till känna, ilningar när jag dricker något kallt, äter något varmt, kör dit tungan...Nu ska den värsta tanden bort, vägrar sätta i en fyllning till som inte ens håller ett år =/
 
Regnat idag, svalt och skönt tycker hundar och häst...tror inte katterna håller med för de har varit inne hela dagen.
 
Bild från igår då "brandkårspolisen" knoppade in efter halva vägen till resmålet med solglasögonen "lite" felvända  ♥ ;) (bild med mob  )
 
 Sista kvällsvängen med hundarna igår, så varmt och soligt  ♥ (bild med mob  )
 
 Mina goa kissar som är så söta, de tror de är gjorda av socker så de vågar sig inte ut i regn (bild med mob från idag )

Kommentarer
Postat av: Freja

Nä, katter och regn går inte så bra ihop... Så fina de är när de myser inne i stället!

2013-08-08 @ 22:13:31
URL: http://frejareddevil.wordpress.com
Postat av: ansepanse

vilken härlig bild på Mille :) han är också söt som sockervadd :)
Sluggo vägrade också att gå ut igår när det spöregnade, han höll sig i många timmar innan jag lyckades få med honom ut
Sv: jag förstår inte varför du bannade dig själv efter att ha skickat iväg en kommentar, du måste förklara
kramar

2013-08-09 @ 12:32:48
URL: http://kinaguld.blogg.se
Postat av: ansepanse

Sv: jag brukar också glömma en del och klickar iväg kommentaren och kommer sedan på vad jag ville ha med
en fin helg till dig också
kramar

2013-08-09 @ 19:13:48
URL: http://kinaguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0