Jiiihaaaa..

....nu är det helg för mig ♥ med massor av roligt framför mig =) En bra vecka till ända, den nya klassen är så härlig ♥ satt kvar i matsalen idag i över 30 minuter och hade världens roligaste konversation med några elever =) Ser fram mot ett mycket härligt år ♥
 
Går inte att förneka längre =`( vi går mot höst....
(Bilder tagna med mob idag)
 
Vackert men ändå dystert...
 
Löven faller sakta men säkert.....
 
Dessa kloka ord tillägnar jag min man, barn, släkt, vänner, djur och alla ni som finns runt mig och förgyller mitt liv ♥
 

Kommentarer
Postat av: ansepanse

visst är det ledsamt att vi nu går mot hösten, men det är ju så att vi får fylla våra liv med andra trevligheter istället
ha det gott vännen
kramar

2013-08-31 @ 11:25:08
URL: http://kinaguld.blogg.se
Postat av: Freja

Jag gillar höst, så jag blir bara glad över dina bilder!

2013-08-31 @ 21:54:31
URL: http://frejareddevil.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0