Redan den 4 augusti...

...Maken skulle börja jobba imorgon, men det blev ändrat för alla andra där han jobbar har semester till onsdag, så det blev två dagar extra ledigt, han grät inte precis ;) Idag har det varit lika varmt som tidigare, nu vid 20:05 är det fortfarande 20:3 ute och 28:5 inne =) Dotter och barnbarn svalkade sig med bio idag, sedan blev det en ridtur till kvällen. Bilderna är tagna med mobil nu ikväll...
 
Jag har köpt billiga och "noppiga"  mattor på Ikea, katterna och hundarna bara älskar dem och sover på dem jämt, denna matta är nytvättad och skulle in till badrummet ;) Fick vänta med att lägga in den tills Rambo sovit klart.
Skogsvägen har antagit augustifärger och växter.
 
Lokie färdigsadlad och.....
 
...den lilla ryttaren på plats, med spritt nya stövlar =)
 
Hundarna fick svalka sig en timme i hundgården på kvällskvisten...Arne tittar efter dottern och Mille.
 
Sista doftrosen , de andra är alla utblommade..
 
Kattgos, de här två killarna älskar varandra 
 
Min älskade Sotis, vildkatten som valde oss och stannade kvar ♥ En fästingusling sitter på kinden.
 
Här kommer den lilla ryttaren tillbaka det blev en sväng till vår skogssjö...
 
Säker i sadeln är han oxå och tycker det är roligt att rida, idag blev det lite trav oxå =)
 
 

Kommentarer
Postat av: ansepanse

vad trevligt med några extra dagar semesterledigt
ibland får man vänta på sina fyrfotingar :) eller hur, man vill ju inte störa när de ligger så där gott och sover
jag tänkte just, innan jag läste längst ner att Mille sitter tryggt där i sadeln, det ser verkligen fint ut när den lille knatten rider på en så stor häst
Sv: wii-spel: jo, jag tycker också om bowling och golf och så har vi fresbeegolf, har du testat det? det är också jätteroligt
kramar

2013-08-05 @ 11:38:07
URL: http://kinaguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0