Hjärtat stannade i 2 sekunder igår...

....vi hade släppt ut Rambo 30 minuter  tidigare....hörde plötsligt hur Inez morrade i trappan. Kikade ut och såg en bil som hade svängt in på gården....Min första tanke var att någon kört på Rambo. Skyndade ut.
 
En tjej berättade att en schäfer sprang över vägen, var det vår? Nej - svarade jag ...men visste mycket väl att det var vår grannes schäferhanne som har noggrann koll på Inez löptider ;) Tog med mig ficklampan ut och lyste över gården och i lampskenet såg jag grannens vackra schäfer som sniffade runt gården.....när han blev påkommen så skyndade han runt stallet och sprang hem....Inez och Arne har avslöjat honom tidigare de senaste veckorna
med sitt intresse för hennes dofter här på gården, och vi har haft flera besök av honom  ;)
 
Finaste Inez ♥♥ 
 
 

Kommentarer
Postat av: ansepanse

förstår att du blev rädd, det skulle jag också gjort
Sv: jag månar om mina innespindlar :)
önskar dig en fin kväll
kramar

2013-12-05 @ 19:27:54
URL: http://kinaguld.blogg.se
Postat av: amanda


ja, Kort, tror du det är kärlek mellan hundar, hihi...

kram söta du...

2013-12-08 @ 18:47:22
URL: http://metrobloggen.se/fyrverkerier/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0