Julhelgen...

...var härlig med barn och barnbarn här hemma ♥ Jag fick bl.a en extern hårddisk på 2 TB där jag ska samla alla mina bilder som  idag ligger på en massa skivor. Igår fick vi besök av gamla goda vänner, vi har följts åt sedan vi var 18 år  ♥ Så kul!
 
Nu lite bilder från julen:
 
Mille dukade  ♥
 
 
 
Dottern gjorde laxrullader som var fantastiskt goda  ♥
 
Revbensspjällen  ♥
 
Och skinkan  ♥
 
I väntan på tomten  ♥
 
 
 
Vår vanliga tomte var på andra sidan jordklotet och firade julen så det kom en ny tomte i år  ♥
 
Katterna slappar  ♥
 
 ♥
 
 ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: ansepanse

vilken härlig julhelg :) med barn och barnbarn och god mat
jag har också en extern hårddisk där jag har mina bilder
Sv: J är nere i källaren just nu och byter rör
kramar

2013-12-28 @ 12:49:38
URL: http://kinaguld.blogg.se
Postat av: Freja

Så stora dina barnbarn börjar bli! Låter som om du hade en härlig jul, så skönt, det behövde du! Och en extern hårddisk, det ska jag nog köpa till mig själv! Och kanske äntligen få stuk på alla mina bilder...

2013-12-28 @ 17:33:28
URL: http://frejareddevil.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0