Juni 2013 °•♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥•

I år har vi verkligen haft sommar ♥ Hur än vädret blir i juli och augusti så tycker jag ändå vi haft en skön, varm och solig sommar ♥

En liten sammanfattning från min/vår junimånad °•♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥•

 

9 juni var vi på lillprins Gabriels dop °•♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥•
 
Ett dop ska vara kul, VATTEN som lilla prinsen gillar, sedan sjöng alla Imse vimse spindel och gjorde alla rörelser för lillprinsen och till hans stora glädje °•♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥•
 
 Arne hemma igen efter djursjukhusäventyret, jag trodde att jag aldrig mer skulle få hem min älskade hund igen....en magomvridning trodde vet på Strömsholm efter konsultation....   21 000 + lite mer kostade Arnes sjukhusvistelse som inte ens varade i 24 timmar.....Men det var det värt som ni alla nog förstår, hans försäkring täckte bara 12 500 i och med hans ålder (snart 11 år)....kan tycka att kostnaderna blivit för höga på Strömsholm, vilken barnfamilj mitt i livet kan betala detta? Har Inez försäkrad med dubbla vetrinärkostnader 50 000 trodde det skulle räcka långt...... men inser att det nog är drygt 3 dagar på djursjukhuset =/
 
 Äntligen hemma igen 10 juni °•♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥•  så skönt att få sova på sin egen madrass efter en natt på Strömsholm....
 
 Underbar gåva jag fått från underbara ungdomar och föräldrar °•♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥• sååå jag kommer att sakna både ungdomarna och föräldrarna nu när ungdomarna går vidare mot gymnasiet...Önskar er lycka till =)
 
 Inez, inan-pinan ♥  kärt barn har många namn, bild från vår kvällstur den 20 juni  °•♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥•
 
 En pigg och glad Arne den 20 juni °•♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥•
 
Vår jordkällare •♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥•.......
 
Midsommargrönska •♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥•
 
En härlig midsommar blev det med goa vänner/släkt och sommaren stod i sin vackraste blomsterprakt, här en bild från våra prästkragar på gården °•♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥•
 
 Månen kvällen den 20 juni kl 22:20 •♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥•
 
 Milles jordgubbsplanta trivs •♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥•  =)
 
 Kungligt besök fick vi på midsommardagen =) Prins Gabriel med hovdamer  •♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥•  Så SÖÖÖÖT   ♥ ♥ ♥ ♥
 
 Kusinerna kör lydnadsdressyr med våra hundar den 28 juni  •♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥•
 
 
 Morfar kapar ved och Mille tittar facinerat på, där satt han i 20 minuter helt stilla och tittade...vi hade en lek tidígare på dagen och vi skulle se hur länge Mille kunde sitta stilla....räkna till två sa han ;) •♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥• 29 juni
 
När jag blir STOR.......så ska jag köra gräsklippare, kapa ved, köra lastbil , köra traktor, köra polisbil, köra brandbil, köra ambulans, slå gräs med lie, tända i vedpannan med mera..............♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥• 

Kommentarer
Postat av: Freja

Så häärligt att få se dina bilder igen!

och det där med djurens veterinärkostnader... Vår gamla burma har ju i omgångar fått operera ut alla sina tänder och förstås täckte hans försäkring inte tänder... Det gick nog uppåt 60000 under de tre år vi höll på med det... Diabetesen däremot, den täcktes tack och lov av försäkringen. Men jag skulle ta lån om det behövdes för att katterna ska få den vård de behöver, så länge det är behandlingsbart!

2013-06-29 @ 22:00:07
URL: http://frejareddevil.wordpress.com
Postat av: Jane

Dina ungdomar och deras föräldrar tycker precis som jag. Du är helt enkelt underbar och fantastisk...

Finaste Arne! Vilken tur att han är hemma igen. Usch vad du skrämde mig när du berättade om det på telefon.

Lilla Mille som vill göra så många saker när han blir stor. Gulle han. Han kommer troligtvis att göra alltihop. Haha

Vem den söta lilla Gabriel är har jag ingen aning om? Men söt var han så det räcker och blir över.
Kramar i massor / Systeryster

2013-06-30 @ 09:37:56
URL: http://janesunderbara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0