24 maj, 21:55....

...tog jag sista kvällsvängen med hundarna och fotade lite =)
 
Björkved och björk i kvällsljus ♥
 

Bild från förra lördagen då vi var barnvakt åt Mille, han somnade gott efter en arbetsam dag på mormor och morfars gård ;)
 
Kvällshimmel i motljus.
 
Syrenerna börjar slå ut ♥
 
Milles skottkärra och spade vid dynghögen, han servade mig med jord när jag planterade om växter i söndags...en stolt kille grävde själv upp jord och körde den på sin skottkärra till mormor....
 
Löken idag =)
 
Mogna tomater =)
 
 
Tvätt....luktar så underbart när den fått torka ute i friska luften ♥
 
Tulpanerna har slutit sig och sover för natten ♥

Kommentarer
Postat av: ansepanse

hej vännen, vad roligt att höra från dig igen
underbara bilder :) sådan lök har jag också och min har kommit en bra bit längre :) fast tomaterna mina har inte alls kommit så långt som dina
önskar dig en fin helg vännen
kramen <3

2013-05-25 @ 11:04:46
URL: http://kinaguld.blogg.se
Postat av: Freja

Härliga bilder och kul att höra ifrån dig!

2013-05-25 @ 16:28:26
URL: http://frejareddevil.wordpress.com
Postat av: Jane

Vilka jättefina bilder!
Särskilt tulpanerna...
Nu har jag tittat på din fina prinsessas dans tre gånger tror jag.
Hon är ju JÄTTE duktig...
Hon är lite duktigare än dom andra i sin grupp.
Kramar i massor finaste syster / Syrran

2013-05-28 @ 22:24:47
URL: http://janesunderbara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0