Härligt ♥ ♥

......känns som sommar just nu, klockan är 19:05 och det är över 23 grader varmt i skuggan =) Allt har exploderat i grönska den senaste veckan  =). Veckan som varit var helt underbar ♥
 
 
Parkeringsplats på min soldyna, bild från i torsdags ;) 
 
Sedan fixade jag och Mille ett helt litet samhälle på en planka, det blev parkeringsplatser, shoppingcentrum, badplats med mera =)
 
Små lätta moln....
 
Traktorföraren som inte släpper jobbet ens när han badar, klockan 18 i lördags ;)
 
En liten kompis hamnade i mitt knä...jag förpassade den till gräsmattan =/
 
Potatisen börjar titta upp...
 
...så även löken =) ♥♥
 
 Tulpaner =)
 
Ren och fin efter en heldag ute.....men en del gräs följde med i badet efter gräsklippningen =)
 
Min kompis tänker ge sig av från mitt sällskap.

Kommentarer
Postat av: Freja

Så skönt att få bada ute i balja!

2013-05-21 @ 18:40:33
URL: http://frejareddevil.wordpress.com
Postat av: Jane

Vilka somriga bilder...
Men vad i hela världen är det för något du har i trädgården.
Jag hittade en GIGANTISK padda som var större än min handflata i min trädgård och höll ju på att få en hjärtsnörp som heter duga.
Men det du hade var ju det värsta jag har sett!!! Vad är det för något?
Kramar i massor min älskade syster / Syrran

Svar: Jag tror att det var en snytbagge, inte så stora men de kan nypas om de känner sig hotade ;) kramar till dig min älskade syster •♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥
Kort

2013-05-24 @ 10:10:24
URL: http://janesunderbara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0