Våren 2013.....

.......lät vänta på sig men sedan kom den med stormsteg, i måndags och tisdags var det över 20 grader varmt och solen stekte =)  i tisdags kom ladusvalorna och igår hörde jag göken för första gången,  härligt ♥
Igår var jag med "mina" ungdomar till stora staden. Vi besökte först ett stort köpcentra, sedan blev det Kinamat och bio, vi såg "Iron man" i 3D, superhäftigt =) men filmen var lite för mycket action för min smak ;) Idag har solen och regnet avlöst varandra, det exploderar i grönt just nu =) Vitsippsmattorna breder ut sig över hela gården ♥
Nu kommer en JÄTTELIK bildbomb =)
 
 
 
Bild från förra söndagen, Lokie vilar i ett härligt vitsippehav ♥
 
Vi utökade potatislandet och Mille var morfar behjälplig och bar bort grästorvorna, bild från förra söndagen
 
 
 
Mille inspekterar grodarna på potatisen innan de skulle ned i jorden =) bild från förra söndagen
 
Blåsippor och.....
 
....drivor med vitsippor 
 
Hittade den första maskrosen idag, en sol som gjorde mig lycklig =)
 
Björken idag med stora musöron.
 
Bild från igår, jag brukar dricka mitt morgonkaffe ute på trappen när solen skiner =) Inez gör mig sällskap klockan 07:00
 
Så även Arne, fast han är morgontrött ;)
 
Ohhhh så jag önskat att jag orkat äta mera och backa om ;)
 
Mittemot kinarestaurangen låg bion, tur det för vi var alla PROPPMÄTTA  =)
 
Bild på Arne från idag ♥ och en på.....
 
Inez ♥ och en på.....
 
Lokie ♥ I år blir han 23 år ♥ men han är pigg och glad =)

Kommentarer
Postat av: Jane

Vilken underbar bildbomb...
Och vad mycket vår ni har.
Kul att du ringde . Det är alltid så härligt att prata med dig vad det än gäller. Och tiden bara flyger i väg. En timme i telefon med dig känns som några minuter
Jag älskar dig. / Syrran
Kärlek och kyssar / syrran

2013-05-09 @ 22:04:40
URL: http://janesunderbara.blogg.se
Postat av: ansepanse

vilken härlig bildkavalkad :) en härlig tid vi nu går tillmötes :) vad stor Mille har blivit, för visst har han vuxit
hoppas allt är bra med dig och din familj, inbegripet alla fyrfotingarna också
Sv: här knallar det och går på :) man får vara glad och nöjd med det lilla
bamsekramen och det var jätteroligt att få höra från dig igen <3

2013-05-10 @ 11:44:00
URL: http://kinaguld.blogg.se
Postat av: Micke

Härliga vårbilder!!! :-D
sv:
Tack och välkommen tillbaka!!! :-D

Ha en riktigt bra helg! :-)

2013-05-10 @ 23:18:33
URL: http://loveliferock.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0