Goa älskade Arne ♥.....

 
 
När vi vaknade i morse så hade Arne spytt flera gånger och flera pölar av diarre fanns i hallen och köket, jag och maken torkade och hulkade....men mest gnagde oron i oss båda, Arne hade inte ätit något olämpligt (som vi vet, han är nogsamt bevakad), HUR kunde han bli så dålig????? =( Ikväll har vi en glad och pigg Arne igen, som tittar på oss med sina vackra ögon och undrar varför bara Inez fick mat?? Tiden krymper, för fort.....Vi var invaggade i falsk trygghet då Arne varit bra i så många veckor och tålde över en halv familjepizza för två veckor sedan..Tiden får utvisa hur lång tid vi får tillsammans  ♥ ♥ men lida det ska en inte en älskad familjemedlem behöva göra ♥ .
 
 
Så snäll  ♥ Här får en väns valpar äta upp hans mat  ♥
 
Varför fick inte jag följa med ut?
 
Vackraste hjärtat  ♥ ♥
 
Love ♥ är det enda ordet jag kan använda för denna UNDERBARA hund ♥  ♥
 
Min goa, älskade följeslagare i över 11 år ♥♥
 
En mycket god vän och den största djurälskare jag känner har fått en dom på sin unga häst, en kronisk sjukdom som inte kan botas, tiden är oviss, fick höra det på jobbet av en hennes mamma, tårarna rann, så orättvist mot  denna UNDERBARA tjej som sköter och älskar sina djur med hela sitt hjärta ♥ bättre kan inget djur ha det än hos henne ♥♥
 
Här betar hennes Underbara stora häst med Lokie....Lokie som är 163 i mankhöjd ser ut som en ponny bredvid
hennes ståtliga och vackra häst ♥
  
Grät så mycket i fredags att min man trodde att hennes fina häst var död redan...Så många minnen som också väckts av alla de älskade hästar, hundar och katter som jag mist ♥ Därför blev denna morgon så tung och så mycket tankar som snurrade igång...Gurra är borta....två gamlingar har jag kvar där jag vet att jag inom en snar framtid måste jag vara beredd på att ta det svåraste beslutet en djurägare kan ta =`( 
 
Mitt ordspråk: Jag har älskat min familj och mina djur med hela mitt hjärta...

När någons liv tar slut innebär det en mycket stor smärta...

 

Jag har mist min fostermor och far , tvillingbror, så tungt och svårt...

Alla mina älskade djur som jag mist, så tufft och hårt...

 

Försöker alltid intala mig själv att komma igen, du har älskat dem alla..

Ditt hjärta är stort, det finns plats för fler, du klarar det utan att falla....

 

När jag själv är svag så blir också tilltron på orken vag....

Men att NI alla som lämnat mig, hur mycket ni betytt för mig....ska jag bevisa var dag ♥.♥.♥.

 


Kommentarer
Postat av: Freja

Jag skickar stora kramar med mycket värme till dig. Jag har precis kunnat andats ut ett tag till, min gamla katt hade inga problem med njurarna den här gången. Men det är lånad tid och beslutet kommer att behöva tas. Tack och lov var det inte nu jag behövde ta det. Jag njuter av varje dag jag får med honom!

Svar: Jag förstår din lättnad till fullo, de dagar, veckor och månader vi får extra med våra älskade djur och andra kära betyder så mycket...vi kan ta ett farväl och inse att vi gör rätt när vi ändå är "lite" förberedda. Riktigt förberedd är man ju ALDRIG....Kram
Kort

2013-11-09 @ 20:51:17
URL: http://frejareddevil.wordpress.com
Postat av: ansepanse

<3 <3 <3
go´e fine Arne, så vacker och ståtlig och så snäll som bara står det och låter valparna äta hans mat <3
det är tungt, jo, det är fruktansvärt tungt när ens älskade djur....... jag får tårar i ögonen nu
vad vackert du skriver vännen
skickar en massa varma kramar till dig vännen <3 <3 <3
ps
Sv: soffan finns på bild idag

2013-11-10 @ 11:24:14
URL: http://kinaguld.blogg.se
Postat av: Jane

Finaste underbaraste Arne.
Jag och min gubbe kan väl få komma och vara hos er ett dygn medans denna vackra hund fortfarande orkar med besök från din syster med bihang.
Skulle så gärna vilja ta en promenad med dig och dina hundar på kvällen som vi gjorde förr.
Så vackert du skriver min älskade goa syster. Det kom en liten tår eller två till och med.
Kramar i miljarder, / Syrran

2013-11-10 @ 12:22:44
URL: http://janesunderbara.blogg.se
Postat av: Sofia

Tack älskade vän <3

2013-11-10 @ 20:05:24
Postat av: ansepanse

Sv: mm, soffan är superskön, mycket skönare än vår gamla soffa någonsin var
sitter här och önskar att Arne är bättre idag <3 <3
kramen vännen <3

2013-11-11 @ 10:43:45
URL: http://kinaguld.blogg.se
Postat av: amanda


vad fin han är din Arne, stackars liten ! jag
vill krama om honom !

jag lider med dig Kort, önskar dig mycket energi
att du orkar...kramar sötaste du !!

2013-11-11 @ 21:03:04
URL: http://metrobloggen.se/fyrverkerier/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0