Härlig söndag...

....klockan 12:30 hämtade vi upp dotter och Mille för vidare färd mot storstaden. Sonen fick bestämma restaurang eftersom det var hans födelsedag vi skulle fira  ♥ 
 
 Mormors surfplatta gör att långa bilfärder känns korta ;)
 
Mille kollar Menyn....jag tar köttbullar  ♥ ;)
 
Prinsessan valde oxfile  ♥ =)
 
 
 ♥ ♥
 
Alla vi fyra vuxna valde samma...plankstek...men så gott  ♥ Önskar jag kunde ätit mer ;)
 
Mille rönte stor framgång på restaurangen, en av de manliga servitriserna ville låna hans vackra lockar, du skojar sa Mille....men när servitrisen sa att han kunde gå till köket och ropa att han skulle få glass, så var han direkt med på noterna, morfar fick följa med som stöd, en härlig glass fick Mille med mycket gott på... Mitt hjärta grät när inte min prinsessa fick samma erbjudande =`(
 
Detta diplom hittade jag på prinsessans rum  ♥
 
Efter den goda middagen blev det kaffe hos sonen  ♥ Kära maken, dotter och jag blev mycket imponerade av sonens 3D dator och spel =) 
 
En vacker och solig dag var det....
 
Hemmatrakter vid 19 =)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Freja

Låter som en trevlig dag1 Fast jag förstår att du blev lite ledsen över glassen, en vill att barnen ska bli sedda!

2013-09-23 @ 23:28:27
URL: http://frejareddevil.wordpress.com
Postat av: Jane

Den där restaurangen tror jag mig ha varit på väldigt många gånger när jag bodde i den staden.
Dom har verkligen jätte god och dyr mat. Han har smak din son.
Vad det gäller din vackra prinsessa så tror jag att hon är glad över att hon slapp bli behandlad som ett litet barn.
Hon är ju stor tjej nu. Med diplom och allt, förstår att ni är stolta.
Ge henne en mastodont kram från mig.

Vad fint det är vid sjön.

Kramar i massor / Syrran


2013-09-24 @ 10:33:28
URL: http://janesunderbara.blogg.se
Postat av: ansepanse

vilken otroligt fin dag du/ni hade, självklart skulle även prinsessan din fått glass, hur tänkte de där?
Mille har verkligen ljusa, vackra lockar
kramar vännen

2013-09-24 @ 19:39:24
URL: http://kinaguld.blogg.se
Postat av: amanda (marilena)

hej kort !

vilket härligt födelsekalas ! plankstek är också min
favorit mat om vi äter "ute",

och vad stor han blivit, Mille, sedan jag sist såg
honom !
och din prinsessa blir sötare och sötare !

det var en kul bildserie som du tagit, jättefina
bilder och allt !

kram på dig du goa vännen - och klapp till Inez och Arne !

2013-09-24 @ 19:53:26
URL: http://metrobloggen.se/fyrverkerier/
Postat av: amanda

hej igen !
jag läste och blev full i skratt,
för jag skriver: födelsekalas...

födelsedagskalaset - skulle det var, kram !!

2013-09-24 @ 19:57:48
URL: http://metrobloggen.se/fyrverkerier/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0